Zawartość
Miesięcznie sklep odwiedza ponad 20 milionów użytkowników i zakupów dokonuje ponad 400 tysięcy klientów z całego świata. W porównaniu do konkurencyjnych AliExpress.com lub DealExtreme reprezentuje tradycyjny model sklepu internetowego, nie jest targowiskiem lub skupiskiem wielu handlowców. Dużą zaletą sklepu jest galeria realnych zdjęć wystawianego towaru (znajduje się w opisie towaru). Ciekawą opcją jest możliwość dokupienia ubezpieczenia należności celno-podatkowych.

W Lightinthebox obsługują w języku polskim
W Lightinthebox.com obsługują w języku polskim
Lightinthebox.com to jeden z niewielu chińskich sklepów internetowych, które mają możliwość przełączenia na język polski. Strona sklepu przetłumaczona jest w całości, włącznie z opisami produktów, a co ważne, nie chodzi o tłumaczenie maszynowe. Język polski ustawisz w menu na górnej listwie, zob. obrazek niżej.
Opcje dostawy
Darmowa dostawa jest w Lightinthebox.com raczej wyjątkiem. Jeśli już, to dotyczy produktów w promocji, które są zawsze dobrze uwidocznione. Dostawa, na szczęście, nie jest zbyt droga, dolna granica ceny dostawy znajduje się poniżej $1. Poszczególne rodzaje dostawy opisane są w następującej tabelce.
Ubezpieczenie dostawy
Taką opcję polecamy, jeśli zamawiasz droższy towar. W przypadku nieotrzymania towaru lub otrzymania towaru wadliwego, sprzedawca wyśle Ci go jeszcze raz, oczywiście za darmo.
Ubezpieczenie należności celno-podatkowych
To opcja bardzo ciekawa i niespotykana. Jeśli przesyłka zostanie zatrzymana przez Urząd Celny i konieczne będzie opłacenie należności celno-podatkowych, sprzedawca dokona refundacji. Wystarczy się z nim skontaktować i wysłać skan dowodu uiszczenia zapłaty. Może to niewiarygodne, lecz to naprawdę działa. Ale uwaga, dobrze sobie skalkuluj, czy Ci się taka dopłata opłaci.
Otrzymaj pieniądze za zakupy
Zamawiając towar, na pewno zwrócisz uwagę na premię zakupową np. “Otrzymaj USD $0.90”. Oznacza to, że podczas kolejnego zakupu kwota premii zostanie Ci odliczona. Wysokość premii jest widoczna po dodaniu produktu do koszyka.
Opinie kupujących
Każdy towar jest przez użytkowników oceniany (jak też w większości innych chińskich sklepów), lecz klienci Lightinthebox na tej płaszczyźnie bardzo aktywnie udzielają się i do swoich opinii często dołączają zdjęcia. Wystawione opinie znajdują się przy produkcie na samym dole strony.
Na co trzeba uważać podczas zakupów na Lightinthebox.com
- Ubezpieczenie należności celno-podatkowych nie zawsze się opłaca. Dobrze sobie skalkuluj, czy warto taką opcje wykorzystać
- Tylko mała część produktów ma opcję darmowej dostawy
- Opłaca się śledzić promocje

Najczęściej zamawiany towar na Lighinthebox
Jak na razie strona mnie zawiodła. Przetwarzanie miało trwać 3-4dni trwało11. Otrzymać towar miałam do ok.10dni. Potem była informacja że 10-18dni robocze. Wctej chwili od dnia wysyłki mineły 36 dni czyli od dnia zamówienia. 47 dni. A towaru jak nie było tak nie ma. Zgłaszałam problem ze nie dostałam paczki. Odpowiedź była taka że przyro im że towar nie spełnił moich oczekiwań. Sami Państwo wyciągnijcie wnioski.
smiech na sali wzieli kase , po 2 dnich napisali ze musza zweryfikowac mnie musiałem wyslac racuhek za gaz i prad 🙂 po 5 kolejnych dniach napisali ze nie maja tych produktow ktrore zamawiam
nie polecam … jawne lecenie w chińskie kulki
czekam na zwrot kasy zobaczymy jak długo !!
U JEDNEGO ZE SPRZEDAWCÓW KUPIŁEM KILKA RZECZY, PO 2 TYGODNIACH OKAZAŁO SIĘ, ŻE WYCOFALI JUŻ DANY PRODUKT I NIE DOSTANĘ GO, ZA TO WYSYŁAJ MI DRUGI, MIJA WŁASNIE MIESIAC I DALEJ NIE DOSTAŁEM NIC. ICH ODPOWIEDZI SA NIE NA TEMAT. STRACILEM PONAD 250 ZETA BO KASY MI NIE CHCA ZWROCIC ZŁODZIEJE I OSZUSCI
Ja jesli chodzi o LITB mam mieszane uczucia. Z jednej strony wszystko ładnie przejrzyscie. Kontakt można powiedziec rewelacja, odpowiadaja maksymalnie do 4-5 h i musze przyznac ze najczesciej widac że ktos ma pojecie i jezyku polskim bo takiej skladni raczej translatorem nie uzyska. Ubezpieczenie od oplat celnych , jest naprawde ok , choc mam tutaj wrazenie ze jak sie je wykupi to towar tak idzie zeby finalnie trafic z Piotrkowa Trubunalskiego :):):) – bywa ze ma nawet po trzy naklejki jedna na drugiej , ostatnia z Polski . Ale wazne że omija dodatkowe oplaty. Raz nie skorzystalem i musialem doplacic. Czesto fajne premie sie trafiaja.
Jesli chodzi o minusy. Przetwarzanie z reguly trwa dluzej niz deklaruja. Koszty przysylki widzisz praktycznie dopiero jak finalizujesz zamowienie więc aby je sprawdzic trzeba towar wrzucic do koszyka i pojsc do kasy , jak wychodza za drogo to anulowa zamowienie, troche to uciazliwe ale jakos da sie wytrzymac. Koszty przesylki potrafia nie milo zaskoczyc. Ciagle maile reklamujace watpliwe okazje tez sa uciazliwe. Ogolnie fajny sklep , polska wersja naturalna nie z translatora, ale ceny nie sa wybitnie atrakcyjne choc czesto trafiaja się okazje ale te trzeba samemu wyszukiwac bo te z reklam mailowych to smiech… i najczesciej w opcji grupowej
Uwaga na ten sklep! Naciagaja na opłaty! Towar miał by doręczony w 3-5 dni, mija miesiac i towaru nie ma. Podaj kolejne terminy dostawy. Po kilku monitach brak reakcji ze strony sklepu. Oszusci!
Zamówienie składające się z 4 produktów złożone 1 lutego, tego samego dnia potwierdzona płatność. Towar mimo deklaracji na stronie docierał w oddzielnych paczkach z bardzo dużym opóźnieniem. Ostatni produkt do dziś (3 miesiące!!!!!) nie dotarł do mnie.
Mimo wielokrotnego kontaktu brak pomocy i chęci zwrotu środków ze strony sklepu mimo prawnego obowiązku zwrotu w takich sytuacjach. ostatni kontakt z ich strony w kwestii zwrotu poniżej:
Drogi kliencie
Prosimy uprzejmie do 6 miesięcy po wysłaniu paczki 95% naszych paczek przybywa w tym momencie, po 180 dniach ubezpieczyciel dokonuje ubezpieczenia, a my możemy przetworzyć zwrot lub zwrot kosztów zakupu.
Dziękujemy za zrozumienie tego tematu.
Jaka firma realizuje zamówienia w terminie 6 miesięcy???!!!!!!!
ZŁODZIEJE I OSZUŚCI ot co- niech mi się tu żaden manager nie tłumaczy bo jedynie pogorszy sytuację. Temat zgłoszony do właściwych organów. Już ja Wam dla zasady życie utrudnię cwaniaki!!!!!!!
najgorsi zlodzieje jacy tylko moga byc.Nikomu ale to nikomu nie polecam.Jak jest tlumacz w telefonie to wszystko przetlumaczy.Gosciu mi pisze ze przeslal Ticket,ale nic takiego nie mialo miejsca.I prosze o jeszcze jedno,nie piszcie pozytywnych opinii z calego swiata bo to nieprawda.Ja wiem inaczej sie traktuje klientow z Polski,inaczej Rosjan,a calkiem inaczej Amerykanow.Ale jedyne co moge obiecac,postaram zeby to sie zmienilo.
Odradzam. Własnie mija 3 miesiac oczekiwania na przesylke. Jezeli ktos ma watpliwosci przed skorzystaniem z uslug tego serwisu to ODRADZAM!!!
Na towar czekam już ponad 2 miesiące, 45 dni roboczych. Wysłanie prostego uchwytu na telefon chyba przerasta ich możliwości. Bardzo nierzetelna firma, kontakt z klientem to rozmowa z automatem, który wyrzuca z siebie gotowe formułki , za którymi nie idzie żadne działanie. Na drugi raz warto zadać sobie więcej trudu i kupić towar u pośrednika w Europie, który ten sam towar oferuje w podobnej cenie ale ze znacznie szybszym terminem dostawy.
Nie polecam!!!!!!!!!!. kupiłem telefon. Miał zepsuta kamerę wiec odesłałem zgodnie z ich instrukcjami. Po kilku dniach zamknęli watek i nie mam teraz zadnej opcji aby sie z nimi skontaktowac. Nie mam telefonu ani pieniędzy. po prostu oszusci